joi, 20 decembrie 2007

Schumacher, investigat pentru conducerea taxiului


Michael Schumacher va fi investigat de poliţia germană, pentru că a condus maşina de taxi pe care o comandase pentru o cursă spre aeroportul din Coburg. Fostul pilot îşi însoţea familia la aeroport şi s-a urcat la volanul taxiului pentru a fi sigur că vor ajunge în timp util la avion. Cursa a costat 60 de euro, iar experienţa de şofer de taxi a fost evaluată de Schumi la 100 de euro.

Acum, poliţia investighează cazul, în dorinţa de a vedea dacă Schumacher a încălcat legea şi, de asemenea, îl va interoga pe taximetristul Tuncer Yilmax, pentru a descopri care este gradul său de culpabilitate. Kai Holland, directorul adjunct al Direcţiei de Trafic din Coburg, a afirmat că această situaţie „este o ofensă adusă legilor transportului” şi că „va fi necesară o întrevedere cu şoferul de taxi, pentru a rezolva problema”.

Pe de altă parte, reacţia fostului pilot de Formula 1 nu s-a lăsat aşteptată. Germanul a mărturisit la o conferinţă de presă că este „năucit” şi consideră că „s-a exagerat”. „Eu m-am aflat în taxi spre aeroport. Este straniu. Dacă mă gândesc la toţi anii petrecuţi ca profesionist în lumea automobilismului şi la toate câte mi s-au întâmplat, nu îmi amintesc nimic asemănător. S-a exagerat mult. Dintr-o picătură de apă s-a făcut un ocean. Este impresionant. Pot doar să râd, pentru că este incredibil”, a comentat Schumacher surprins.


0 comentarii | comenteaza si tu !:

Trimiteți un comentariu